今日我同阿金和阿甘,明哥佢地去左輝煌打(高達),只是用左兩個硬幣就爆左,真是太簡單la.後來阿金話互挑,明哥就做左第一個死者,明哥不知點解喜愛果個流星槌.雖攻擊力夠掂,但命中低.一d唔好用,硬係輸al.之後到我出場同阿金打,我選用紅渣<記住是小機al,人地用緊大機>我自問不強,但人地一定問點要自殺?其實是因為我見阿金咁happe就唔好意思第二鋪ko左去,同埋免得人地話我欺負新手,點知阿金win左之後係咁串我,迫我出真功夫,跟住兩回合我基本以<<<<<一條命>>>>就ko左阿金可見實力差幾遠,怪就怪他咁串-_-就是這時,^_^我既良心作怪,眼見阿金被我打得臉無笑容,神情失色十足個失敗者咁既款.我既良心出賣左我既人格,原諒他吧!!!!!係last回合我---鬆手----俾他win.佢硬係happe返la.仲不停串我.雖然如此,但我沒有後悔,因對得住自己良心,本性自然,助人快樂,係我做人既本性.^_^ |