我食完野
1返屋企開TV
即見到個4仔向度唱My Way同餘震
聽到我o9哂咀
仲難聽過洲哥吹bb
我不禁寫出這話
4号新秀冇野牙,咁整張敬軒D歌, 知5知你唱德好Q難聽牙,My Way同餘震係你唱嘅咩,唱你嘅ABCD la 柒頭,好心1D la,要香港D人D耳仔受苦...自己5掂就咪不自量力 la ,你反鄉下汁牛屎 啦,仲留向HK博打咩, HK樂壇5係for你呢D人嫁!
有誰共鳴~ω~
全城酷愛 張敬軒