星期六 6點p.m,同兩絛AC去宋X台嗰邊令D夜行活動D野........重
之後,坐巴士去癸芳,再轉巴士去利木樹....先食野
食完,去可信學校度等D AC .......冬
齊人...等行..行得...行上山...OK嘅..唔死得
愈行愈大霧....又冬......>0<
到 點5 ...哎....好冬....有熱朱古力....水+粉...but好暖
到 點X 有兩隊仆X行落路...真係屌佢老母...害我個隊坐喺度....等......好Q冬呀.....>/\<
好彩班阿sir敢俾我地行先,if not 我諗我die左 la......好冬 and.....好想sleep
行到5:XX a.m. 班油話到...ya...叫我地sit in 草地...then 成班...zzzz....
z左1陣,絛腸粉叫醒我地,再行去坐車反沙田"four out"
成曰.....好冬....!!!
|