今日我【生日】牙,,。
應該系好好好好....〈〈開心〉〉嫁ma...
but今年ge〔〔生日〕〕真系超超超,,,5開心牙!!!
唉,,。
我都要叫,,,自己開心番d...>3<
今日,,,冇收到好朋友送既《《生日禮物》》牙!!
有牙!!我個可愛細家姐牙,,。笠屎佢牙!!
but我d『‘‘吉’’FD』之前都送左【1個令令蛋糕俾我食】,,。。
↑都幾『『難忘』』嫁....
======================================================
聽到有人同我講[[生日快樂]],,,我都好好好好好,,,,{{開心}}嫁la...
始終today我都系覺得我超5開心!!
so放學買左5排『朱古力』黎食,,。((最鍾意系5開心,,果陣食朱古力))
當然5會1次過咁食哂.....[[我冇咁變態]]
=======================================================
媽咪買左個蛋糕,,,俾我食牙!!
真系好好味牙!!
-------------------------------------------------------------------------
希望你地,,,入黎睇過我呢篇日記,,。
就算5識,,,都同我講聲【生日快樂】牙!!
THX...
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
你地想睇我生日果d相,,,,去我個msn分亨空間牙,,,。
|