今日又無聊啦!!今日12點到起身!!俾老公叫醒左!!
約左人wo!!勁大聲!!想訓多陣都唔得!!焗住啦!!
唉!!拿拿聲!!整整整!!哈哈都要2點幾先出!!無計
eo的係我本性!!天生架!!不過俾人鬧到死之ma!!
次次都係咁!!換3換成世!!車!!d時間過得快之ma
!!唔關我事架!!大家應唔應同先!!(應同應同)ka
去食炸豬扒雲吞粗!!哈!!
!!仲要飲cremamike!!
自己諗係咩啦!!唔知自己有冇串錯呀!!唔識叫呀!!
因為第一次上去咋!!好耐都冇去過啦!!俾人鬧呀!!
唔識都有罪!!哼!!嘈左一陣!!食完走lu!!急屎
!!大獲!!行行下冇事!!i-game!!6點幾!!好彩
嘉燕打俾我!!出去行下都好!!陪佢買鞋仔!!靚靚!!
我都好鍾意eo的鞋架!!但我著唔到咋><!!唔錯!!
之後去搵老公!!佢地玩飛行棋呀!!好攪笑!!之後走lu!!
返屋企訓覺!!!

|