其實我真係唔識寫e幾日既日記者@~@因為我好煩好唔開心@~@今日星期
五呀@~@12點起身@~@都係個幾味架啦@~@唔多講@~@睇電視..........個d
兩點幾打俾嘉燕啦@~@問佢過唔過黎啦@~@佢話返屋企換33先@~@好啦
打俾我啦@~@5點黎到@~@就傾計個d啦都係@~@6點幾唔開心既野就發生
啦@~@老公阿哥同佢老豆講唔知咩@~@不過算啦講講下唔想講@~@因為真
係好唔開心架@~@都係唔講我更加唔識講呀@~@d眼淚係咁出係咁出囉@~
@老公打俾我叫我出沙田@~@講左一陣叫埋嘉燕出@~@成晚我都冇咩出聲呀
因為唔想講野@~@所以>.....<睇雀聖呀@~@都幾攪笑呀@~@睇到11點幾@~@家
成楂車車返黎大埔@~@食野就返屋企喇@~@返到屋企阿咪打俾我@~@好彩返
到屋企先返ja>........<講左一大咋野就收線@~@我d眼淚又由隻眼到出黎喇@~@
老公攬住我喊呀@~@講左一句你喊晒佢啦@~@我就不停不停落淚啦@~@
|