今日諗住做功課, 勁問人借野抄- -"
問左好多人都無, 大頭右要聽日先借到俾我,, 好彩雀仔聽日借到俾我抄!!
2點中收到東東打黎既電話, 叫我落街食野, 落到去東東得24蚊!!! 去左大快活食- -"
叫左個豬扒飽, 大家以為千其唔好食, 因為太難食啦!!!
之後東哥上左黎[隻揪], 輸5:2(局數)= ="
之後落左去踢陣波, 咬柴t^t`痛~~
踢完6點7東東上黎打機打到八點7
今晚曼聯加油!!!