今日招早起身, 之後汁野打友誼賽, 打完之後去同曼聯興祝生日, 生日快樂哦曼聯!!!
玩大細輸左成160蚊-.-" 之後右打桌球, 呵呵贏左諾諾lu, 6點到, 去左海邊到玩左陣, 哈肥東佢淆底!!
之後番左黎, 諗住沖涼訓覺, 點知佢地右叫踢波, 後尾都好啦, 好心d人唔夠踢就咪踢啦, 仲要book埋個埸, 得番1個埸, 仲要有成10隊,點踢呀?!