*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`

 倫落 折墮得身心 都抖震|||*,

                                                    

write member forum login logout

 

考試? 唯一? 在中一最後的一次 一切都是屬在最後了*     可回頭嗎?

2006 年 6 月 9 日  星期五 陰天

情:驚同期待

今日成日都落大雨   D天氣令好難受(當然包括我啦)   係咁落雨   搞到成身都濕曬  

今日都因為要考試   ....所以學校比我地遲D翻去  好似係可以遲4個未  大概姐係8:20要翻到去

但係我今日已經好故意遲D出門口    不過似乎冇咩用喎   我同呀妹搭7出門口   但係當我去到沙田圍馬鐵站

就好似平時咁搭10  好悶呀   又係自己一個人孤伶伶咁翻學   唉!

我一上到1樓就見到芷琳   佢話佢已經係平台見到我    之後佢同我一齊入翻課室’傾左陣計

之後我地又出左平台睇吓有邊個翻黎  佢同我講呢班有好個女仔都排斥佢   突然覺得佢有D慘

咁要多謝佢信任我,,,Thank  YOU   原來信任真係好重要

當我信任人  都好安心  同時  當人地信任我  我亦都會好開心而已  我終於明白中文書中所講的:

*信賴可以創造美好的境界*          happy  for  me

過左陣  班男仔就翻左黎..  不過我冇理佢地  因為唔想係考試都玩呀!!

過左幾分鐘之後   連呀wen同鄭曉都翻左黎(仲有一個我唔想見到ge 人)

好彩我冇約佢地姐   唔係又見到佢  幸運_________好快好快就打鐘喇

跟住唐副校佢行左入黎     成班當然就靜曬啦   佢大概叫我地要好好咁準備好自己ge心情去考試

o曬嘴   而miss  chan都黎到喇  同埋一個唔知佢叫咩名ge呀sir黎左睇睇部電腦

今次個考試好easy呀    好似唔會拎到d衰成績掛(我估...@膚淺)

見到miss  chan唔知點解覺得好鬼開心...   可能係佢好好人掛   

佢同miss   ng講我地ge表現  我好似冇咩野  大概係我真係覺得佢對我地好

考完之後   落好大雨   又行雷閃電(呢生人最驚莫非係呢兩種自然現象)

之後同kary去左博唔知咩樓下面等soso同呀yan  點知等極都等唔到  咁我地就翻左學校找佢地

最後都係找唔到   至好就翻m記睇吓佢地係唔係到  ’估中喇’ 點知,,佢地話要出沙田=.=

唔好玩啦   落咁大雨叫我出去  咁我寧願跳海  討論左好耐  等soso同吳翠麗去  

咁我同yan   kary就翻屋企  係架車係咁想:點解唔早d黑色暴雨   要等到放左學先講

之後就翻到屋企   嘻  落湯雞張彩欣出場   (傻笑定苦笑....總之就有d問題)

呢排附近有人爆竊   恐怖   都係早d翻屋企好  

then   玩電腦  又經過左一段大時間   on  msn  見到jonathan(何文誦)

msn標題打住咩world  cup2006

先記得翻原來今日係世界盃   我連世界盃有咩隊參加都唔知...更何況....=.=

跟住到左10點幾  呀wen問我個日記密碼係咩   由於寫日記關係 所以唔知佢add過我

但係睇翻,,,佢話:你唔想比就算    有一種唔知點樣ge感覺

好似覺得d人嬲左我     問左兩個人覺唔覺啦  ......我自己都唔肯定    亂@

過左陣  同張芷琳傾電話  傾左d..(內容唔透露啦)

好似傾左大約一個半鐘倒   本身想好遲先訓教   不過cut左線之後  就好似,,,

 

 

 

 

訓左掛    嘻              一日生涯__________By  YaN

                                      有時寧願同人傾電話都唔想同屋企人講野

                                      

    

 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 218 | »

暱稱: Millie* ×﹋☉Milly
性別: 女
國家: 香港
 
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
 

朋友

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930