








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
考試? 唯一? 在中一最後的一次 一切都是屬在最後了* 可回頭嗎? |
| 2006 年 6 月 9 日 星期五 | ![]() |
心情:驚同期待 今日成日都落大雨 D天氣令好難受(當然包括我啦) 係咁落雨 搞到成身都濕曬 今日都因為要考試 ....所以學校比我地遲D翻去 好似係可以遲4個未 大概姐係8:20要翻到去 但係我今日已經好故意遲D出門口 不過似乎冇咩用喎 我同呀妹搭7出門口 但係當我去到沙田圍馬鐵站 就好似平時咁搭10 好悶呀 又係自己一個人孤伶伶咁翻學 唉! 我一上到1樓就見到芷琳 佢話佢已經係平台見到我 之後佢同我一齊入翻課室’傾左陣計 之後我地又出左平台睇吓有邊個翻黎 佢同我講呢班有好個女仔都排斥佢 突然覺得佢有D慘 咁要多謝佢信任我,,,Thank YOU 原來信任真係好重要 當我信任人 都好安心 同時 當人地信任我 我亦都會好開心而已 我終於明白中文書中所講的: *信賴可以創造美好的境界* happy for me 過左陣 班男仔就翻左黎.. 不過我冇理佢地 因為唔想係考試都玩呀!! 過左幾分鐘之後 連呀wen同鄭曉都翻左黎(仲有一個我唔想見到ge 人) 好彩我冇約佢地姐 唔係又見到佢 幸運_________好快好快就打鐘喇 跟住唐副校佢行左入黎 成班當然就靜曬啦 佢大概叫我地要好好咁準備好自己ge心情去考試 o曬嘴 而miss chan都黎到喇 同埋一個唔知佢叫咩名ge呀sir黎左睇睇部電腦 今次個考試好easy呀 好似唔會拎到d衰成績掛(我估...@膚淺) 見到miss chan唔知點解覺得好鬼開心... 可能係佢好好人掛 佢同miss ng講我地ge表現 我好似冇咩野 大概係我真係覺得佢對我地好 考完之後 落好大雨 又行雷閃電(呢生人最驚莫非係呢兩種自然現象) 之後同kary去左博唔知咩樓下面等soso同呀yan 點知等極都等唔到 咁我地就翻左學校找佢地 最後都係找唔到 至好就翻m記睇吓佢地係唔係到 ’估中喇’ 點知,,佢地話要出沙田=.= 唔好玩啦 落咁大雨叫我出去 咁我寧願跳海 討論左好耐 等soso同吳翠麗去 咁我同yan kary就翻屋企 係架車係咁想:點解唔早d黑色暴雨 要等到放左學先講 之後就翻到屋企 嘻 落湯雞張彩欣出場 (傻笑定苦笑....總之就有d問題) 呢排附近有人爆竊 恐怖 都係早d翻屋企好 then 玩電腦 又經過左一段大時間 on msn 見到jonathan(何文誦) msn標題打住咩world cup2006 先記得翻原來今日係世界盃 我連世界盃有咩隊參加都唔知...更何況....=.= 跟住到左10點幾 呀wen問我個日記密碼係咩 由於寫日記關係 所以唔知佢add過我 但係睇翻,,,佢話:你唔想比就算 有一種唔知點樣ge感覺 好似覺得d人嬲左我 問左兩個人覺唔覺啦 ......我自己都唔肯定 亂@ 過左陣 同張芷琳傾電話 傾左d..(內容唔透露啦) 好似傾左大約一個半鐘倒 本身想好遲先訓教 不過cut左線之後 就好似,,,
訓左掛 嘻 一日生涯__________By YaN 有時寧願同人傾電話都唔想同屋企人講野 想搬走掛..總之唔知啦
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 218 | » |