








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
又嬲又....... |
| 2006 年 5 月 3 日 星期三 | ![]() |
今日就係呢個ge星期三啦 姐係我地今日有人黎監中文堂 今日ge中文堂真係可以話係多姿多采呀 today都係6:00起左身 去做個份中文改正 真係做到好累 尋日都係只係1:00先至訓教ja!! 之後改完之後都差唔多係6:45 所以我馬上去梳洗 之後’汁’好d野後 咁我就係搭4落左去(約左林麗虹ma) 跟住我就落左去啦 我等左陣 過左搭4喇 我都係上車先 唔係ge話就遲曬大到喇 我見到黃琬芯呀 不過佢好似唔識我咁 我地大家冇同大家打招呼(關係慢慢疏遠咁?? 我自己都唔知) 跟住我地都上左小巴 我都係馬鐵站落左車 跟住就搭馬鐵去找鄭曉 去到沙田圍站 見到王嘉韻老師 我馬上走去另一邊 好驚佢見到我 跟住我去左馬鐵車站後面最後個卡到等佢 不過我都唔係等左佢好耐 佢好快就到 之後我地就翻學校 無啦啦有個風紀員去過黎叫我停低 仲以為咩事tim 點知佢睇唔到我個右耳發炎(好耐都冇發炎喇 好唔慣呀)) 跟住佢睇下我係咪發炎 之後就放左我地lu 之後翻課室 都ok多人啦 一般咁囉 翻埋位之後 個翁同學真係得閒 走過黎搶我書包 啍 我都唔驚佢 反而驚佢走答睇我d作文 點知都係比左陸宏遠拎左 好難搶 之後我只好搶呀翁同學佢個書包 睇下佢會點先 !!! 不過打後ge事都幾無聊 就等我講吓由午膳之後所發生ge事啦 午膳個時 見到有d人拎住張紙tick名 唔知做咩 又見到翁同學好似好嬲咁唔知去左邊 跟住又同呀劉葦樂講去班會旅行 車 都唔知會點 鬼唔知我地個班會好廢嫁咩 咩班會旅行 去到form2 都唔知有冇tim 仲有6日我就應該去body check喇 但係我好肯定我係一定唔會去 等間比佢check到條骨又話斜左 咁咪又比人話 同埋要去埋d唔知咩地方tim 唔好當我傻啦 我死都一定唔會去呀 鬼得閒去牙 之後就is堂 好廢囉我 連吹個波波都唔得 不過又真係要用好多氣先可以吹得大d 好無奈呀 之後就中文堂 真係好想讚美吓我地今日中文堂 我地幾乖牙 一句野都唔出聲 靜得黎有d唔尋常咁wo 最好笑就係...我地ge吳老師拎起支粉筆教書 都好似唔知係幾耐之前 先見到佢拎起支粉筆 跟住我地落堂喇 大家都係到談論談論 之後就學長la 過埋之後就去左m記 見到兩位先生 跟住我地大家sharing之後就翻屋企喇〕 聽日 好期待!!yeah 唔知有咩會發生呢?? |
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 218 | » |