








*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
|
討厭人 |
| 2006 年 3 月 31 日 星期五 | ![]() |
今日可能講d野可能語氣會重左d(我指係日記.唔該!!) 我覺得呢排得林依莉會黎呢倒..好多謝你 今日英文堂..都唔覺得無聊.因為都係有野做o既 之後週會>>>>>>>>>>>有d唔知係妒忌定羨慕______會唔會好白痴呀? 去L.P 之後見倒好多人借書.我遲左DD黎.但係我見倒有D人遲黎又寫準時到 好假呀.你咁都可以寫得落手!!!兩個字:佩服 之後D野唔係好想講..中史堂又衰左 26分..估唔到(我要改過呀..唔可以衰比人睇)連陸宏遠都好過我...(個天就黎禺人節就玩我) 數學堂.我地連MISS CHAN都...佢唔開心呀___我地又令到多一個老師唔開心 唔通我地真係................................點好呢? 係時候改喇___________1C 唔好再玩喇..真嫁..信我.但係我知你地根本就唔知我講過 之後就係d.t...我地開始剧木la.好開心.點知d木屑fly曬入我隻眼倒(洗唔洗bring d安全眼鏡??) 咁樣好似會好好多囉!!之後我地就翻課室放低d野.咁我又上左圖書館到喇 好.打鐘..點知落去個時.比miss ng話..其實我地係去左圖書館..不過唔緊要la 跟住miss ng同我地講左d野..相信係1c的 就知道喇..佢叫我地定目標(我都好耐冇咁做)好開針 之後我地就開始定下目標.無啦啦個腦呈現自己拎到考試卷會點.會唔識做.定係好冷靜咁做 聽日事聽日知.今日唔知聽日事..我__張彩欣要努力呀 包括你地呀:
加油加油!!唔好放棄bo okay? 咁之後我就講講我一d唔多開心o既事.. o個一個基教的話劇:講真一句話.呢一刻我真係好想退出同唔想做 因為我覺得我自己好多餘.一係我咁講:多我一個唔多.少我一個唔少.其實有冇我存在.對佢地黎講__我相信一d都唔重要 恕我已經唔係以前o既張彩欣 我係中學生活左大約半年 但係其實我想講有時你地唔滿意我 可以講.但係售一一樣野.就係我唔係唔想做野.不過咁依家既然你地咁想做.我可以唔做野等你地做 我根本唔需要同你地睇聖經睇到凌晨唔知幾多點.每一句一句咁同你地去改 更加唔需要6點鐘起身.我訓左3.4個鐘 我都好想訓耐d.甚至永遠都唔洗起身(我願意嫁...) so..我打後日子..我聽你地講就點做!!∼ 我講o既野就係得咁多
|
| [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 218 | » |