*|||曾是我 幸運 還是我 極 笨"*-`
倫落 折墮得身心 都抖震|||*,
shana is my friend
尋日去左旅行 上車 無奈..咁去左一個地方 再去多個地方..再上車..食野lu 之後就去埋d唔多好的地方 再之後就翻黎 係車倒訓教 之後聽古老的愛 無啦啦有人講有人示威呀 嘈嘈嘈 冇得訓教 之後又聽歌 聽聽下就想cry 有d痴線 落車 跟住去左沙田 之後行行行 又翻屋企 累累累,最後又訓教 好無聊..我都幾覺得嫁 你地唔好介意喎.我成日都係咁 呀....仲有呀 前幾日我囉左shana比我個張聖誕卡 好開心.佢仲記得喎 我都比翻佢地呀...記得上年個聖誕嗎...?6a的同學
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 218 | »
朋友