RuSSe11 B1oG!!!
今曰去左領域睇手機,我部野成年LA
睇中部日產SHARP,$1300渣
係日產WOR!!!
佢得日文,但超正LA,日文機WOR!!!
仲令過新出個部sharp
係日本VODAFONE賣D機超令牙
可以睇下↓
http://www.vodafone.jp
聽日會去買,唸清楚MA!!!
之後,去何福堂聽航空青年團個講座
超多野學,有人群管理,學航空野,賣𣄃,燒槍
正AR!!!