RuSSe11 B1oG!!!
今日返左何福堂o個航空青年團日營
教左d步操個d LOR!
宜家我識做,但係唔記得左D名
有D人被阿SIR抽左出步操,有D操得好有20蚊GA
好正!!!
何福D人好7牙,好多大陸人
冇個好樣....
到LUNCH TIME,D飯不知所喟
個魷魚咬唔開GA
之後有D GAME,整坦克車
同中學迎生日O個個一樣GA