|
|
2006 年 10 月 25 日 星期三  |
| IH TEST |
分類: 未分類 |
今日返學之前,睇DISCOVERY
講一班人劫機
超好睇......
IH TEST超多唔識.,唉!
可能唔合格....
MATH堂最憎,仲要兩堂
悶到爆喇!!!!
放學去左試前數學班
黃奇X好型咪牙,"答"9先o黎
d人都唔係上堂.....
50蚊堂,貴左d lor!
5:15先放學....
之前,去大怏活食飯
個咖喱雞飯好正牙!!!
|
網主回覆
冇人叫我打日記!!
點樣唔洗俾心機ar? Posted at 2006-11-10 09:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
RC 於 2006-10-28 01:10 PM 發表:
我撐你ar!
知唔知我係邊個ar?
我係RC ga
|
網主回覆
thx牙!但係我唔知你係邊個wor Posted at 2006-10-29 03:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|