|
|
2006 年 11 月 4 日 星期六  |
| 2006-11-04 |
分類: 未分類 |
今日,去領域拎返手提
咁好開心喇,終於拎得返
點知又壞!!!!
他媽的...
之後,返航空靑年團
又考試喇,唉......
佢上次都無講要考
可能唔合格!!!!
考完,就叫D唔識"世"詞嘅背
我識世"詞喇,有好多唔識
坐到5點,haha.....
6點走人lu
|
|
|
黎"kai"wing 於 2006-11-04 09:48 PM 發表:
|
網主回覆
唔明! Posted at 2006-11-05 11:25 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|