RuSSe11 B1oG!!!         

choiyeesan
暱稱: 臭B山
性別: 男
國家: 香港
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


2006-11-10 分類: 未分類

  今日,派個張通告

話黄"肉"民會o黎我地学校

佢識我牙爸ga....

kaka...

之前,我牙爸間鋪係佢個麵店留下

咁食lunch,就去佢間麵店

所以就識左!!

上家政,整左d勁難飲o既香蕉汁

風扇買亡果,12蚊個ga

真貴....................

咁上圖書堂,佢話我欠個d書冇比佢wor?

咁我上次o黎,佢話要書連埋紀錄表先可以俾返佢

佢又話係我到...

我米狂揾個紀錄表lor...

今日,我先知係佢到

佢話抄牌,我米同佢"咬'lor

佢都要抄我牌

放学再同佢"咬'lor

之後,去左幼聯

又見到琵琶令女(唔係黎凱x)

真happy

咁到真正放学

見到1B令女,佢扮見唔到我ar

之後学琴,好boring......

然後,去拎返手機la

haha.....






訪客留言 (返回 choiyeesan 的日誌)


lokman1315 於 2009-04-23 06:53 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



黎"kai"wing 於 2006-11-13 08:25 PM 發表:
你好la wor!"Rus"怡山!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



黎"kai"wing 於 2006-11-12 06:48 PM 發表:
如果飲完你自己整D野,實會肚痛!!!我警告你唔好再講"澳門仔"呢3個字,因為佢唔係叫"澳門仔"!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

得喇澳門仔
Posted at 2006-11-12 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]