|
|
2006 年 11 月 10 日 星期五  |
| 2006-11-10 |
分類: 未分類 |
今日,派個張通告
話黄"肉"民會o黎我地学校
佢識我牙爸ga....
kaka...
之前,我牙爸間鋪係佢個麵店留下
咁食lunch,就去佢間麵店
所以就識左!!
上家政,整左d勁難飲o既香蕉汁
風扇買亡果,12蚊個ga
真貴....................
咁上圖書堂,佢話我欠個d書冇比佢wor?
咁我上次o黎,佢話要書連埋紀錄表先可以俾返佢
佢又話係我到...
我米狂揾個紀錄表lor...
今日,我先知係佢到
佢話抄牌,我米同佢"咬'lor
佢都要抄我牌
放学再同佢"咬'lor
之後,去左幼聯
又見到琵琶令女(唔係黎凱x)
真happy
咁到真正放学
見到1B令女,佢扮見唔到我ar
之後学琴,好boring......
然後,去拎返手機la
haha.....
|
|
|
黎"kai"wing 於 2006-11-13 08:25 PM 發表:
|
|
|
黎"kai"wing 於 2006-11-12 06:48 PM 發表:
如果飲完你自己整D野,實會肚痛!!!我警告你唔好再講"澳門仔"呢3個字,因為佢唔係叫"澳門仔"!!!
|
網主回覆
得喇澳門仔 Posted at 2006-11-12 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|