RuSSe11 B1oG!!!
今曰,去大棠之前去左百佳買汽水
1b某人着得好令女牙!!
之後,返到学校D人着得勁Q T
o個個吳韋x真係着PE衫,haha....
笑爆咀................
去到個到,冇心機燒野食
好多人,食左d就唔食
有d人勁87,放d膠樽入個爐到
有毒嫁,真係.......
不果,d膠樽放左入去之後勁縮細
之後,d人玩水槍
見到人玩,跟風去買埋
老世東,比人射到阿媽都唔認得