| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2012 年 2 月 24 日 星期五  |
| 2012-02-24 |
分類: 未分類 |
今日早上番學~又係買3文治好乖乖..因為要比心機keep fit..不過今日貴左..沈日買12.5;今日17.5因為go fresh 果隻無特價>_<!
以下呢隻係糖妹袋言果隻cinderella ge藍色~~(我帶好多con都好易變左偏黑色-0-帶出黎又有乖乖feel了~~)
化番個淡妝;中午放學就買飯飯搵我愛人兒lu<3不過佢攰攰起左身一陣就教教;$我就係佢身邊睇原來是美男..就係好正~~!

如果女仔想隻眼睇落圓d..你可以試下係上眼線畫多小小同埋畫番好眼形..
因為大部平人眼形都比較平..你可以好似半圓個位咁畫就會睇落圓d大d~
|
| 發表時間:2012-02-24 07:34 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2012 年 2 月 21 日 星期二  |
2012-02-21  |
分類: 未分類 |
愛情篇
我重新將呢段愛情句諗過~個人認為這個更合宜`
♥男仔,唔好輕易對女仔承諾,
♥佢地真係會相信你,佢聽到之後會覺得幸福到飄飄然,你卻一笑而過;或者過一陣就唔記得(其實當你忘記GE時候..你令1半會好失望)..佢失望係因為佢將你GE承諾珍之重之.
♥女仔係需要你關心,,好簡單GE關心..對於佢地黎講係最窩心GE說話..
♥女仔係因為太愛你所以將所有野投放係你身上..真正愛你GE女人會無條件為你好.;如果你愛佢就認真好好對待,緊記一句話.(老婆係要黎錫GE)
♥男仔;其實女人要GE野好簡單..只要你係果個RIGHTMAN.你需要做GE野只係將你有GE時候空閒時多點陪陪她記起她..因為她的思想中只有你..可以的話哄哄她..女孩子都喜歡人哄..意見不合時好好談..別常說悔氣話..因為很傷感情的..
總括說:女人要的是(關心+緊張+專一+時間+了解)
♥只要多D關心佢就會好開心,雖話甜言蜜語唔真實,
♥但有幾多個女仔係吾鍾意架? |
| 發表時間:2012-02-21 11:07 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2012 年 2 月 20 日 星期一  |
12年-V-2月20daY.Y  |
分類: 未分類 |
開新xanga lu;)好想多多分享下自己GE事:).
今日使左好多銀~~本黎一放學想買鞋..不過行到潮特經過間手作店好令~=__=見聽日就同我BB2個月..忍唔到手..叫佢即整左個好貴GE相架>_<因為我係咁+料上去..愈整就愈貴--搞到我E家銀BAO得番幾十蚊;(...成隻細牛都無左><不過如果聽日佢睇左開心我就開心了:)!
(在學校休息的照片ZZZZ)
(聽日送比我寶貝的禮物~~)
去SASA買左小小化妝品>V<
(EYE TALK聽好多人話好用~~)我會用黎痴假眼毛~姐妹可以痴雙眼毛都OK.
(左邊果盒係我睇化妝影片時見到MODEL用的她用後效果不錯..我會試試再告訴各位<3) |
| 發表時間:2012-02-20 09:41 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|