°o● 傻傻的我  愛上的你 °○o
         ◇|"*﹏做無聊野ˇ°+只想令你一笑*┐°
●°..好想令你開心_*]"﹏笑下喇
*°﹍早上第一眼想起的是你/\/+"晚上最後想起的也是你××_]]
choki_lai
暱稱: LoVe YoU_*''琪*))
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-12-05
唔同既晚上XD
2010-11-09
兩個月啦^^
2010-10-13
每月文章
文章分類
全部 (395)
日誌統計
文章總數: 395
留言總數: 2024
今日人氣: 11
累積人氣: 26535
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
站內搜尋
好友名單
2008 年 7 月 12 日  星期六   晴天


原來警署係咁靚"" 分類: 未分類

琴晚我去咗警署""

6点半至9点幾""

幾撚悶""

又凍喎""

頂..

之後見到徐裕康""

佢都同我一樣""

不過警署都幾靚""

之後又見到沙子同佢條仔""

黎警署""

不過我唔知佢地咩事""

錄口供牙...

影相..

影指模""

都做咗3粒幾鐘""

食屎啦""

 

講番今日先""

今日去科大練沙手""

練到5点幾""

之後去更衣室""

沖涼""

冲完涼""

走人啦""

P.S:我今日那麼掛住你=]"






訪客留言 (返回 choki_lai 的日誌)


ley722 於 2008-07-13 04:45 PM 發表:
咩事呀??''
無野嘛@@??'
速回,,擔心-________________________-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇牙""
唔洗擔心
Posted at 2008-07-13 07:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



I_M_zHE 於 2008-07-13 04:30 PM 發表:
無LalA去警署做乜!?
佢請妳去xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇牙""
唔係請我去""
我係犯咗D野""
Posted at 2008-07-13 07:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
寶寶=]"
王子BLOG
我個YAHOO BLOG
映而姐=]"
基仔=]
歐陽姐=]"
慧文姐=]"