| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 26 日 星期六  |
| 開心.. |
分類: 未分類 |
今日10点半起身..
整下野..
11点半落街..
去老婆屋企樓下接佢..
見到佢咁攰..
又夜訓..
心痛..
之後打比張凱..
訓完未..
佢未訓完..
我同老婆都好熱..
之後去商場涼冷氣..
等多一陣..
終於可以去張凱屋企..
玩到2点幾..
就去荃灣..
去到荃灣..
等埋翠怡..
就去中興買波鞋..
買完之後..
各自各走..
我,老婆同張凱去千色店睇野..
張凱超好笑..
笑到我地仆街..
之後去咗體育館..
坐陣就走咗..
本來我送老婆返屋企嫁..
只不過佢話唔洗..
所以我就叫張凱送佢返屋企..
我都返屋企啦..
P.S:下次我一定要送你返屋企..
P.S(2):為何我沒冇膽..
|
網主回覆
THX U^^ Posted at 2008-07-27 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
"歐陽" 於 2008-07-27 02:04 PM 發表:
邊個係你老婆呀"
|
網主回覆
你...
哈.. Posted at 2008-07-27 08:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
下...
点會牙?? Posted at 2008-07-27 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX..
有幾冇奈?? Posted at 2008-07-27 08:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX..
哦.. Posted at 2008-07-27 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯... Posted at 2008-07-27 08:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|