| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 8 月 23 日 星期六  |
| 今日好攰.. |
分類: 未分類 |
今日12点幾起身..
1点幾去排球場..
同牙敏,牙彤果D..
練波..
練到5点幾..
就走咗..
P.S:今日咩日子呢??
|
網主回覆
THX.. Posted at 2008-08-24 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX.. Posted at 2008-08-24 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX.. Posted at 2008-08-24 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
joyful 於 2008-08-23 10:26 PM 發表:
Cmcm...
|
網主回覆
THX.. Posted at 2008-08-24 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX.. Posted at 2008-08-24 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Nn_ 於 2008-08-23 08:33 PM 發表:
路過/..\ 學軒條女xd
|
網主回覆
冇奈.. Posted at 2008-08-24 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你好.. Posted at 2008-08-24 09:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|