°o● 傻傻的我  愛上的你 °○o
         ◇|"*﹏做無聊野ˇ°+只想令你一笑*┐°
●°..好想令你開心_*]"﹏笑下喇
*°﹍早上第一眼想起的是你/\/+"晚上最後想起的也是你××_]]
choki_lai
暱稱: LoVe YoU_*''琪*))
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
2010-12-05
唔同既晚上XD
2010-11-09
兩個月啦^^
2010-10-13
每月文章
文章分類
全部 (395)
日誌統計
文章總數: 395
留言總數: 2024
今日人氣: 20
累積人氣: 26544
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
站內搜尋
好友名單
2009 年 2 月 15 日  星期日   晴天


情人節快樂.. 分類: 未分類

今朝..8點半起身..

等婷上黎我屋企玩..

心情非常緊張..

因為佢話送份禮物比我..

終於到左9點3喇..

佢黎左我屋企LU..

佢送左一份禮物比我..

係佢親手整既朱古力架...

寫住:..老公..情人節快樂..

我收到之後..我好開心..

但表情唔識點做出黎..= =

我送左隻公仔比佢..

叫八仔^^我地幫佢改架..

佢做左我地個仔..

到左12點出左去LU..

食牙婷最愛既棠記..^.^

食完之後就去灣仔..

買禮物..

到左大慨2點幾..

就搭車去黃金海岸..

雨中漫步..

我地兩個都淋濕哂..

牙婷好似落湯雞-.-<<<<<<BY琪講架-.-

好得意牙..

之後5點幾就走喇..

仲要買埋M記食TIM.=.=..

之後搭車番KF..

期間..我又送左份禮物比佢喎..

果份禮物呢好特別架..

識發聲架..講I LOVE YOU架^.^..<<<BY 婷字

牙婷好開心牙..

送完佢搭車之後番屋企LU..

PS""126日..我愛你..

希望同佢過每一日每一分每一秒..

QOOZA BY TING^^

 






訪客留言 (返回 choki_lai 的日誌)


MoRePaGeS 於 2009-02-18 08:20 PM 發表:
cm''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
Posted at 2009-02-19 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



biancawsy 於 2009-02-18 06:57 PM 發表:
c0mmEnT:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
Posted at 2009-02-19 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ada95112 於 2009-02-18 06:26 PM 發表:
cOmmEnT
好甜蜜喔..
真好=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
係牙..
Posted at 2009-02-19 09:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cakepower 於 2009-02-17 11:40 PM 發表:
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
Posted at 2009-02-19 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



珊 於 2009-02-17 08:03 PM 發表:
c0mment-.-
唔留俾你老婆話xDDD
講笑JA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
= =
Posted at 2009-02-19 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



luchiao 於 2009-02-16 11:35 PM 發表:
cmcm;D
情人節好快樂喔! v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
Posted at 2009-02-19 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



szec_12 於 2009-02-16 09:40 PM 發表:
c0mmenTzzz`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
Posted at 2009-02-19 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wa219 於 2009-02-16 01:40 PM 發表:
c[]mm3nT..
好sWeEt喔-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
係牙..
Posted at 2009-02-19 09:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_218_max 於 2009-02-15 10:04 PM 發表:
c0mm3nT:)
情人節快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
嗯..
Posted at 2009-02-19 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0ve_520_411 於 2009-02-15 08:22 PM 發表:
CMCM..
好sweet唷xD
情人節快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX..
唔唔..
係牙..
Posted at 2009-02-19 09:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
寶寶=]"
王子BLOG
我個YAHOO BLOG
映而姐=]"
基仔=]
歐陽姐=]"
慧文姐=]"