| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 13 日 星期二  |
| 唔知打咩好"" |
分類: 未分類 |
我現家中意兩個人""
唔知点好""
我諗黎諗去都唔明""
用成日黎諗""
都唔知諗到D咩出黎""
唉.....
我現家好唔明我自已""
3分鐘熱度又出現""
究竟我現家中意邊個嫁""
一時想你""
一時就想你""
真係煩""
最憎牙""
所以我以後都唔中意人""
中意人真係好麻煩""
討厭中意人了""
|
網主回覆
= ="" Posted at 2008-05-15 08:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈"" Posted at 2008-05-14 08:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX""
我唔花心""
哈"" Posted at 2008-05-14 04:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯嗯""
哈""
Posted at 2008-05-14 05:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
自已諗下啦""
THX"" Posted at 2008-05-13 10:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX"" Posted at 2008-05-13 09:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|