| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 17 日 星期六  |
| 承落"" |
分類: 未分類 |
我好唔開心""
你地話朋友之間係唔係秘密""
我話係牙""
但係我唔開心係....
因為有人冇守秘密""
你爆我D野出黎""
比人聽喎""
你應承咗我話唔講比人聽牙""
你有冇牙""
冇牙""
現家有幾個人知啦""
我唔想再有人知啦""
如果再係咁""
我同佢會好難做嫁""
你講出去""
你有冇想過我既感受係点牙""
如果有人同佢講""
話我中意佢""
我真係唔知点啦""
唉""
我以後淨係講比一個人聽""
係我最信任既人""
你講秘密比我聽""
我有冇爆牙""
你講牙""
我當你係FD""
咁你當我係咩牙""
我想知牙""
PS:好惱牙""
想打佢牙""
|
|
|
算啦... 5講到講左落... 下次你咪5好講比佢知落... 5好咁惱啦... 開心d啦,,, cmcmcmcm=]
|
網主回覆
唉...
算啦""
THX"" Posted at 2008-05-17 09:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX YOU""
你估我想嫁""
如果佢冇爆""
我咪冇野囉 Posted at 2008-05-17 09:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|