| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 22 日 星期四  |
| 今日我唔小心... |
分類: 未分類 |
今日有友誼比賽""
對加密""
我地差唔多輸唒""
我地懶唒""
唉""
有一球超好笑""
我跳高打個波""
跟住有條女""
又跳高""
壋波""
我地一齊撞埋去""
有人話我抽水""
我0曬咀""
話我中意佢喎""
冇奈""
果個人係幾多号牙""
我想知添""
哈""
PS:SORRY...
係我冇用""
講完""
|
網主回覆
thx""
冇奈"" Posted at 2008-05-23 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
c0mmEnT;,
你鍾意咁多人- 人地好難唔係咁諗你*= =
|
網主回覆
thx""
咁又係既"
哈"" Posted at 2008-05-23 07:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
CM 自己話去唔去.. 小人就可以唔去.. 多人先可以去.. 得曬囉.. 我無野好講.. 最僧人地就係無口齒.. 我講完..
|
網主回覆
thx""
冇野好講""
sor"" Posted at 2008-05-23 07:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX"" Posted at 2008-05-22 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|