| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 30 日 星期五  |
| 多謝你地"" |
分類: 未分類 |
多謝你地""
係我個BLOG度留言""
同打咗D野""
令我明白""
雖然你地冇叫我收手""
不過依然唔係你地既錯""
同我唔會怪你地""
因為你地係我朋友""
但係有一個人仍然都冇收手""
都係唔怕""
咁我都冇辦法""
咁算啦""
你繼續啦""
我地三個都好驚""
比人捉""
我再多謝""
5位朋友""
對我既擔心"'
當你地留言比我""
我睇咗之後""
我真係唔知点回覆好""
同我流下一滴眼"累"
你地要堅強""
果D警察可能會黎學校""
定係屋企呢??
我真係唔知""
一日比一日咁擔心""
但我依然都會開心咁面對依件事""
所以你地唔洗擔心我""
會唔會有事""
我會日日咁哈哈大笑""
但係當警察黎到""
我都會笑住咁走""
放心啦""
我係唔會有事""
PS:收手啦""
你係唔係已經冇得回頭啦""
我想知""
|
|
|
Cm 大家1場朋友都吾想眼白白見住自己個fd死* 希望你吾會再犯錯... 下次佢地叫你咁做希望你諗清楚!! 我地系朋友...你錯吾緊要改過就得喇 我地會原諒你的^^ 我地會陪著你1路等..去麵對的 考試喇...吾好諗咁多... 溫好d豬先喇...呠呠~~
|
|
|
winnie 於 2008-05-31 07:41 PM 發表:
朱古力,五洗驚阿,有我地陪住你! 你一開始咁做,到知道個後果係好嚴重啦,我相信系你意料之內GA野,你做錯左野,改返好咪OK羅,堅強面對啦,五洗驚架!
|
|
|
*﹍。你說過只會守護我一個×╳可是你違背承諾◆ 於 2008-05-31 07:25 PM 發表:
cmcm
|
|
|
婷` 於 2008-05-31 06:34 PM 發表:
cm;) 雖然我吾知道發生左咩事.. 但系你都吾好放棄啊^__^
|
|
|
算啦*-,... 努力考好個試先再講啦*
c0mmEnT;,.
|
|
|
尒好似...講到自己就快死咁-﹏﹏-'' 好似無得救咁...呠呠~ 講真....呢啲野吾會入女童的*___* 吾好再諗啦......等菿啲警察黎'' 先算啦@V@ 就快考試..比心機溫好書仲好啦*
|
|
|
呀寶 於 2008-05-31 11:06 AM 發表:
Cm.. 你要應承我日日都要咁開心面對件事.. 我真係唔想你離開我地呀..
|
|
|
CM.. 唔好再諗咁多啦.. 一切由佢順其自然啦.. 結果係點? 相信好快會知.. 無論係點都好.. 我都會係你身邊到陪你等..因為我地係朋友.. 如果你入左去..我會等你出黎.. 如果你無入到去..我希望你可以改過.. 說完..
|
網主回覆
THX"" Posted at 2008-05-30 10:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|