| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| 2008-06-17 |
分類: 未分類 |
今日派咗數學同視藝""
兩科都合格""
兩科都有60幾分""
哈""
不過都要其他料""
合格先得嫁""
唔知点呢""
好驚牙""
PS:了解自己""
|
網主回覆
你都唔差牙""
瑜姐""
你好過我""
唔識人啦"" Posted at 2008-06-18 08:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
嗯"" Posted at 2008-06-18 07:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx you"" Posted at 2008-06-18 07:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
je2008 於 2008-06-17 07:17 PM 發表:
^^ 合格咪好lo^^ 下次要比芯机la`^^
|
網主回覆
唔唔"" Posted at 2008-06-18 07:35 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx"" Posted at 2008-06-18 07:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lumm_5 於 2008-06-17 05:39 PM 發表:
pass by-
|
網主回覆
?? Posted at 2008-06-18 07:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|