| «‹ July 2019 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 6 月 30 日 星期一  |
| 今日返咗小學"" |
分類: 未分類 |
今日12点落街""
去返小學""
嘩""
大把人牙""
有B班、C班、D班""
哈""
之後我地去各班介紹""
我地間學校""
我地超好笑""
唔係講""
係倒亂""
哈哈""
講完之後""
緊係走人啦""
反去葵芳""
打俾牙瑜""
問佢係邊""
之後見到佢同牙琪""
另一個牙琪""
佢話佢同佢分咗手""
之後行行下""
牙琪走咗""
得番我同牙瑜""
牙瑜話去林土德喎""
之後悶悶地""
揾下面果D人玩""
玩玩下""
牙敏佢地都黎埋""
到咗4点""
練波""
不過我冇練"'
因為我兩隻手""
咁咁咁咁""
哈""
之後5点半走""
返屋企""
|
網主回覆
THX"" Posted at 2008-07-01 05:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX"" Posted at 2008-07-01 03:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HeLL0`! 好耐冇見La`-] 有冇掛住我呢?!
|
網主回覆
HI""
唔唔""
緊係有啦"" Posted at 2008-07-01 03:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
朱古力頭... 我個令令Cm仔黎啦.. 我今日冇返小學添...-[]-''
|
網主回覆
又話去""
点知呢""
放飛機牙"" Posted at 2008-07-01 03:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX""
緊係開心啦"" Posted at 2008-07-01 03:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|