胡慧兒
我係你o既心目中
可能係一個花心o既男仔!
但係我今日想澄清一下!
我同你分手,唔係因為我中意左第二個,我地係係補習社識o既,但係我諗你都知道我十二月開始就唔再會返o既?我之所以分手係因為我唔想拖泥帶水!明知可能冇咩機會再見到你,仲留住呢份愛黎做咩?不如俾你搵過一個對你仲好o既男仔!我曾經諗過挽留你,但係唔得呀!我做唔出!其實係我同你講分手之前果一至兩個禮拜曾經諗住試下拖你隻手!不過我唔敢!可能你會諗,已經想分手,仲想拖手!可能你會覺得我係一個好衰好衰好衰o既仔!但係我係分手之後為你流過幾多眼淚,你又知唔知,你又會諗你流幾多o既眼淚係你o既事,關我咩事,底你死!花心佬!我曾經搵過第二個,即係你係我個blog度見到o既留言其中o既一個人--陸德葆!我搵第二個,係因為我想忘記你,但係唔得呀!我用盡所有辦法,我有搵過人傾計,但係冇一個人肯理我!但係都忘記唔到你,因為你係我第一段最長o既愛!
胡慧兒我愛你!
希望你會原諒我!俾次機會我!
可能你會覺得我講o既野好荒謬,好離譜,亂講,亂up!
我莊浩朗向燈火,離開左我o既呀媽發誓!如果我係上面打o既野,有半個字係假o既話,我就會不得好死,墳屍街頭,一世無女仔中意我,孤獨終老,變太監!
我要講o既野講完,毒誓都發完,信唔信,由得你!
無論你信唔信我都好!
但係
你係唔係一d都冇中意過我?
|