今日morning同yuki chat左一陣..之後睇電視..嘻..同kai yi 傾電話..之後出大埔墟..食完野同牙ma buy野啦..之後比我見到莊wo..開心 ..哈哈..咁都比我見到佢..佢好似去library牙..之後同牙ma去 buy水果囉...之後回家...悶牙..又同kai yi 傾左一陣電話..之後kai yi回校..之後同sowan傾..好耐冇同sowan傾牙..好掛住你牙..哈哈..