哈哈..我今日6點幾比d雨整醒左..仆街..唔理再訓多一陣啦..8點幾頂唔到啦..起身...整野..睇電視啦..10點幾出去..之後我去左奇華buy野食...之後搭火車去上水等大舅母佢地...搭到上水姑婆唔知我前面個個係我..係咁搵我地...嘻/\/\之後搭30mins ge火車上樟木頭...之後我地去夜京都食野..好好食牙..之後我BUY左 方力申..牙RAIN..RAIN演唱會...FULL HOUSE(全部) FRISTLOVE(全部) 男人魅 6隻 好EXPENSIVE呀..><仆街落雨牙...屌.!!4點幾搭車車去市區...去天和百貨公司buy野食..buy左好多牙...哈哈..肥死我啦..周圍行吓啦..之後 大舅母問我:[君..你餓5餓牙..洗5洗叫一隻3杯鴨牙..} 哈哈..我最鍾意食嫁..哈哈...我話唔洗啦..我唔係太餓牙../\/\...食到7點幾搭番車上大舅母home..洗白白先..之後我整湯圓.哈哈..正牙..好食牙...聽日去碌 ling..
|