現在是2點幾
/\/\他都不愛我_*
●但我毫無骨氣 張開這耳朵--*
//\\聽真他親口說_你別做夢*得到好結果(( 唉...!!!
今日10點幾先起身..><悶..之後同牙ma..家姐出去食lunch...哈哈...豆漿大王...正牙..嘻..之後去buy書哈哈..收穫唔錯..跟住去左6樓...><...見到莊同佢 d fds..一時樣左...喊左出泥..跟住牙he話做咩牙..咩我手提個game好打難ge咩..??你做咩打到喊..個個都問我做咩牙..我話冇野....之後我笑左出泥....傻的..我做咩會喊嫁..><樣左..哼..之後我咪好左牙e間野到牙....我打肥賢(唔係lsc)陪左我1個鍾到啦..thx 哈哈..比左包野我飲牙.. ..我仲未飲牙..now..哈...之後我入番去好冷牙.><..同棋欣玩..哈哈......之後食野..食cake..正牙..之後11點幾落7-11 buy野食..我見到肥賢..佢見唔到我嫁..我係佢後面..嘻..之後我地好耐見上番去.....比人話...無奈囉...耐都話...之後我by taxi回家..
肥黃太:生日快樂呀..哈哈...
|