好嬲呀,,我成篇日記冇左呀....><""屌
琴日係KCR STATION 見SIU KI,,7點30見到老公,,,同佢一齊搭K17番SCH,,YEAH!!有得開傘,,同老公係到玩,,之後去到梯梯見到D仆街,,我同老公講話唔想見到DD仆街,,佢就同我行得好快,,去到SCH門口見到LOK,SO FUNG,B 一起入去啦,,,之後去左佩到,,冊佢一齊買+TEA 飲,,之後2個都飲5哂><''搵5到肥HIM,,我份ART係佢到><上到去搵佢搵5到,,><之後同老公月講,,,無幾耐PANCAKE番左,,我就搵佢啦去3C,,佢冇PRINT><勁唔開心,,,番到401我勁打男班長><整到佢同我隻手紅哂...><落到去到SISI講,,SISI話見到你個樣都知咩事啦..><"'之後上中史,,聽書,,冇訓,,小息,,同佩落左去買野食,,,本身去老公,到食嫁,,BUT仆街係到,,之後係401食...之後問我後面個個借電話SD 野...同TM SD,,之後同4個係按字GAME,,我後面個個比人收左電話..之後我同男班長甲歌<<十分愛>>&<<目黑>>,,之後上彭彭堂,,悶,,同男班長玩+傾計,,LUNCH 去HALL聽野..有個好似男仔既女老師係到訓教..笑到我地死呀!!之後去搵sisi 見到so wing yiu 同我把傘一樣嫁,,唔制呀><''之後同SISI講話4點交得5得.佢話OK!!之後上去又見到D仆街,,,中+MATHS D MATH我識呀..!!YES!!之後叫左老公陪我上5樓PRINT ART!!之後我地等左好耐审冇人,,去左1/F搵彭彭!!之後我落去搵老公,,,今日係第1次得我同老公走!!/\/\ 有雨牙,,,又同老公係到玩傘!!之後搭K17!!老公陪埋我番HM,,見到嘉嘉..!!番到HM到TM玩SMS!!之後等老公打泥,,之後我係到同人CHAT!!6點幾老公都未打泥,,我咪打比佢囉,,佢話佢出去,,一陣打比我,,等左8點幾9點都冇打比我..哼嬲呀..之後叫M記食...同TM SD SMS 之後做下功課,,同哥玩CAM!!之後悶到死,,同TM傾左一陣電話,,2個都悶到死,,佢落左去搵B...我自己係到悶,,11點幾打比TM又傾左一陣...我CUT左...訓啦..
|