今日同嘉ying 搭車車...哈哈..唔開心....叫左樹皮比番隕supernet既卡你..之後番到去一路都溫書..之後小息見到你...個頭唔同左..唉..之後上cved開心的...因為我的工程介foot 又開始啦..哈哈..lunch..我lee幾日都冇食過野...算唔食啦...我鍾意ge中文牙..好唔捨得德茵牙...佢同我講..牙君係我心中佢好玩得..好鍾意玩嫁..笑..成日都笑..但係成績唔太好...努力...哈哈...小小想喊牙..yi 同ching 同toyoko喊牙..>m<唔好喊牙..之後牙小魚魚幫我copy牙..哈哈..之後同ivy 一齊上3樓幫小魚魚copy牙牙..好好玩牙...之後so fan講我面色好黃牙..個腎係唔係有事牙...佢叫我去睇下..之後tina佢地叫我睇下..唉...我答5睇..死咪死..唔想係到牙..因為我真係好唔開心牙..死左佢算...之後佢地講..下唔好咁啦..之後我講冇人閂心我..><喊...之後小魚魚叫我唔好喊...之後同wai yi 去buy sweet..比嘉慧知我cut手手牙..佢打我大脾同手介左個到..好痛牙..個心都好痛牙...痛痛痛痛痛...痛爆牙..hurt 牙..之後想喊..冇牙因為見到你..哈哈..走啦..聽日到佢地溫書牙..
|