今日落好大雨牙..唔知李點搭車番sch呢...同黃佩搭車番..之後我撞唔到周b牙..shit!!!!冇計啦..之後番上去堂..我唔舒服牙...痛痛...之間冇我上PE牙..misspang唔舒服牙...冇事嗎...之後我同misspang講我隻手1到now都未好...佢講: {睇e生牙...一定要..睇跌打}shit 跌打跌打 lhate...唉算唔去睇..之後小息...去食野...中文堂係到玩牙...之後生教悶死...不過我地討論送咩比miss wong...見到周b..佢個傻傻的樣子...怪怪的!!之後lunch男仔要落去食野比賽..我唔想睇咪落去打波囉...之後個波6左落李庭瀚到..我想拎番啦..佢係我樣前踢走個波..仆街...爭d踢到我牙..屌你...之後我同佩打波..hp話唔比打wo..之後咪上左2樓囉..問德仔借書...5點幾..我上去6樓搵李..之後我見到李牙...想等埋李牙..但係你好late都5落泥..我就走左啦..sor 李...
聽晚你又要去玩啦...星期66都係咁..唔知我可以做d咩呢..??
星期日咩都冇同你一齊..我想你聽日陪我..但係都係冇可能的...單車!!!
|