琴日同chong 出左去西9龍...我地去左溜冰場溜冰...哈哈!!咁都比我見到陳嘉皮....佢成日整佢牙,,,仆佢個街街牙...之後我同佢溜到3點我地就走啦...咁我地搭kcr去鑽石山睇戲...我成個頭訓左係莊莊到...哈哈...之後我地搭75x番屋企...佢訓著左牙..咁我咪唔訓囉..個佢訓緊個個樣好得意牙..
我地落車個陣個小朋友係到同我地玩wo...跟住佢同bb講話 bye bye哥哥牙,,,跟住個個bb唔知做咩...勁係到 bye bye bye bye bye bye bye bye.......勁好笑...佢整到莊好無奈
|