今日出左去尖沙咀同家姐整電話....之後我好肚餓咁就自己1個行去M記...唔知點行W...咁咪問人囉....同CHONG傾左一陣電話....食完野之後..咪去搵牙ma 囉...佢地仲未得wo...-.-
等多一陣..得啦...咁我地行行下就去左星光大道個到..個到好舒服牙...好梁牙....行行下..chong打比我同我傾左一陣電話..好掛住牙....之後去左小熊國牙...個到好多熊仔牙...好cute 牙..好鍾2牙...
想擁有熊仔一 d都唔容易牙..>.< 我一定要buy到佢牙....之後行左去mk (旺中)..去到kfc 又同chong傾左一陣...哈哈 好開心牙...buy左一條褲牙...之後好想訓a ..係火車到sleep左牙...
番到home打比chong...佢訓左牙..
chong : sorry 牙...陪唔到你傾電話牙><.....我笠你牙....24號陪蔡蔡佢地出去a
|