今日一起身好凍牙..!!唔想起身我..!!之後bk sch ..凍到傻牙..>< test中文..ok 啦...fcb 唔識呀....!!..去左街市buy我既lunch!!then bk hm!!番到去食野..睇電話..訓左一陣..同牙yan傾左一陣電電..!!之後牙yan泥左我到..!!玩左一陣電腦...陪我去足球場到睇波..!!我地去左m記buy dinner!!凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍,,,係個到牙勁凍,,,凍死啦..!!之後我地行左入去睇...我勁怕比人見到wo!!牙yan勁in 成個行入去睇...企左係到..!!then牙yan7點幾就要走啦..我仲係個到睇牙...同yanyan傾左一陣電話...又同kaiyi傾左一陣...又同syan 傾左一陣.!!邊睇波..邊傾電話...哈哈..8點幾到啦..我係個間亭到問下佢地幾點完啦..未問個個教練就講我地完啦...客到我死牙..成班人走去唔知邊到...我勁跑...勁驚比佢見到...then syan陪我傾電話.../\/\thank you 好凍凍凍凍...隻手勁痛勁紅...><比野介到牙係個到...><
..×-`|\你永遠不知道我在望緊你//*"°
|