今日比賽..36:10幾...出左唔夠2分鍾...幾勁!!之後去6樓..傾下計同yan..之後yo叫我地陪佢食野...!!!之後傾到10點幾..
冇咩心情打日記..!!
*!|,,`用淚水化做力量ˋ` *],,