玩野
我開Qooza只係玩,同埋睇人d blog.,...

因為我太悶喇=,=
2010 年 4 月 29 日  星期四   晴天


好奈好奈又冇見喇 分類: 未分類

今日

黎左個新miss

好彩唔係姓盧,

姓陳

冇咩特別

但係我估佢既真面目應該好惡

上完堂之後

打波波

又係得幾局win左-.-

之後打左幾局deck

上去DT室做機械人

係入面同西爺,星星,汁生吹水

講喇沙有幾大=.=

汁生話個度勁大,真係想去一去

之後,仲同星星.西爺定左一個李是定理

詳情可以找我@@

超勁=.=

汁生笑膠左-.-

但係真正既笑膠唔係e 到,

係星星既手指尾比d野卡住左,笑膠我,但係都出到黎

笑到肚都痛埋-.-

之後又係到講..吹呀吹

sir都係到吹埋@@

吹呀吹,不知間到左6點30=.=

就走lu

---------------------------------------------------------------------------------------------------

GaG Mother

人地話:有紅有白但無藍

我就話: 有偷有暴但無兇

講到古代,唐僧個個人都知

但係唐僧寫左封信,佢會去邊度寄出去

你知唔知?郵局?錯!

係!!!!!!

 西面 -

因為西郵寄(西遊記)
  

GaG Mother





2010 年 4 月 23 日  星期五   晴天


好奈又冇見 分類: 未分類

近黎掛住溫書

唔記得打blog



今次既成績又差左喇

肯定有好多人勁過我

我要自閉自閉

冇一科係全班第一...唉

星期6就去比賽

希望可以win到

因為win到有得去上海

呀sir話請我地去世博,食`籠包

不過win左先算.............

今日去太空館......

悶到我-.-

成粒鐘係到睇

不過,都有d
收獲

================================================================

個種感覺又返黎喇........
我發覺e種既感覺係唔會消失
但係...........................



2010 年 4 月 5 日  星期一   晴天


BBQ 分類: 未分類

琴日

去左呀邊個屋企bbq

一去到

成班人係到玩水彈

都係我最勇敢

唔驚濕衝過去

扔呀扔

我成身濕哂

好彩唔係白3姐,唔戚掛話會新聞 [透視]

之後,去bbq

roger超勁

扔d棉花糖落下

我見到d棉花糖燒緊個個樣,真係好正

b呀b

入去睇豬兜..真係笑gag我,真係et搭左ufo,有一日,有個小朋友死左,有一日有個小朋友返生

之後冇啦啦玩捉人

又唔係好捉,又捉唔到我=.=(有何=.=)

結果入去睇電視

之後愈黎愈多人入黎睇

之後睇彊屍家族

好多女仔睇完之後超驚=.=

之後

有d call 的士走人

我同roger,岑生,子兄,張達x去食糖水

係去個途中,岑生係禁send sms

超賤!超賤!

搞到子兄冇哂錢

之後去到糖水店

子兄請哂我地,超正

之前食完就返屋企

琴日真係玩到好膠@@


(白痴iq題停止一天)





2010 年 4 月 3 日  星期六   晴天


有機疏菜 分類: 未分類

今日

我成家人去粉領

做咩?

去一個叫做鶴藪既園莊

摘有機疏菜

首先

係到考一考各位既中文語言能力

鶴藪-------->點謮@@?

摘呀摘呀(咩摘?黃宗澤)

個度既士多啤梨真係go(咩go?糟糕)

酸到咩禁(咩酸?心酸---->抄岑生=.=)

仲有

摘埋粟米,可以生食

雖然甜但係苦(甜完先苦)

之後係禁摘呀摘

賣單(摘左街市唔洗100$)

320$

有機.....(真係令到我地有機破產)

之後返屋企

睇緊福6壽

笑gag我

紅金寶打will--------------唔打個個紅..只於原因,聰明人先知

笑gag我,祥仔扮得超似



今日就係禁多

iq題(rubbish)

去麥當勞可以睇到啲咩野?



















答案: 看.......看...漢堡包!!!   
========================================================
STFT組識vs WTF組識



2010 年 4 月 1 日  星期四   晴天


今日同汁生膠左=.= 分類: 未分類

2c班同學

我係e到同你地講....我會無限地借錢比你地

4月1 ???咩節日??
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今日返學.........同埋汁生

返到去打deck

又係我輸

我要整好副deck............

成日係到整機械人

其中時間打左幾局deck.....

都係輸

係差唔多可以走既時候

開始我同汁生係到膠(係DT室既黑板到係禁寫....)

首先

係到講汁生有咩膠論先

1.  1+1不等如3
     因為e個係不是定理

2.Satisfaction
    sat--->係sit既過去式,禁sat姐係之前坐
    IS----->是
    fact--->事實
    ion----->神

satisfaction就係--->之前坐是事實神
之後就話,可以唔要一D字,唔要(之前坐,事實)
即係satisfaction---->是神

到我了

1.數學中既x係代數
  禁x係交叉,即係代表錯既意思個個(x),禁即係x=錯既交叉(x)                

  (x)係錯既意思交叉(唔明就算了)

  我跟據汁生既不是定理
  1+1=3係錯既
  禁1+1=3(x)                                           (x)係代表錯既意思既交叉
  禁2=3(x)
  禁(x)=2分之3
   所以x=2分之3 
  因為(x)=x                                     x係代數

2.十八3一
   估一個姓
  就係李
因為李字我分為2部份                       1.木 2.子
禁木係十字再加個八
個子字就好似3加個一字

e d 就係我同汁生做既膠論,係差唔多走得既時
超膠-.-
可以唔洗理

走個陣打陣波

之後就返去了

====================================================
因為見有人要求要白痴iq題

今日我就重開吧

iq題(愚人節)

點解食西北風都可以食到有聲?






















答案: 因為 風脆(風趣)   
---------------------------
我要整好戰士