chorkei
暱稱: we
性別: 女
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
testing
我的愛
do it again*?
偶像*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
>*<
RSS 訂閱
RSS Feed
  ☆  ShOw*   
 
2005 年 10 月 30 日  星期日                                                                                   
pic ]!!

今日我地去旅行wor .. 又係好早返左lu
其實我唔鍾意ga ma "0.0"..搵人傾下都無呀__唔岩傾ga都!!
拍屎各又係度唱歌啦

諗起就火..
前面個個d都無扎啦 做咩係要話我..wor
明明扎緊+la.. 重要講得咁慢tim+
但係你係影響唔到我ga心情lor___!!*'

嘿.. 我地見到loita
好搞笑得打扮呀 ,,ye同左佢影左相

去到個到,, bun左幾次位呀!!
有條蟲落左黎呀.. 好核突+佢
有汁tim呀 ..

搵左個無樹ga位
放晒d零食入去個爐到 哈..好特別ma~!
好失敗囉.. 得d咁ga野
我地去左搶野食呀 HEE

佢地竟然話同佢好"[親> <"
幾啦__ 哈"


何嘉權又發脾氣啦, 都唔係第一次+啦"..
上次有個人用粉筆畫左係佢部計數機度
佢都大大聲客人.. 話搵訓導 (掃下d粉都無野啦)
我原本都唔係唔鍾意佢ga人.. 佢做咩我都唔mind+la
但係今次,,佢dum晒d野
行埋黎推呀jake呀.. !!0!! 係咪男仔呀你
重要話俾miss聽wor 我地都未話你恐嚇ar

去影相個陣 我係度諗係咪真係咁唔開心呢!?

miss問我俾邊個激親 呀神又話咩左佢呀 哈!!
死蠢重扮到我地咁{>''<}
其實都唔係姐

我係要諗返我地7個係因咩事笑唔出囉
係由何嘉權開始,
但係好似最mind 某個人爆左d野
又好似係某某同某望我地講野

個樣真係變左好多咩..
覺ga    但係個陣係唔知變緊+wor"

好鍾意sugar bunnies呀!!!!哈哈

  2隻都好令 好cute呀>-<v !!!!



 

刊登時間︰2005-10-30 01:11 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

  

  ☆  ShOw*   
 
2005 年 10 月 19 日  星期三                                                                                   
!!!

好耐無打lu..     未整好個板啦
無心機呀!!"  

好似有d人睇左我日記..  知左d野咁
如果唔係   佢地邊會知wor.

lee幾日都幾開心呀   ..哈哈
今日佢老左呀!!haha   知個個唔好講俾人聽   打你+

pe好累呀..   但係唔熱wor
都唔明點解tomorrow要比賽ga女仔要上pe
  .男仔就唔洗做circuit   [ doesn't sound fair, is it?]

                        lunch同壽星雀食m記呀 
                       very painful呀   chi>  <"
                        hapi birthday   呀..   

點解會係我唔同你傾wor..
              明明係vice verse  +ma!!!"   

嘩..要訓啦  聽日be 晒la
多謝車車's kiddingwor  kaka

刊登時間︰2005-10-19 11:04 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

  

  ☆  ShOw*   
 
2005 年 10 月 10 日  星期一                                                                                   
_*"歌

最好 有生一日都愛下去
但誰人能將戀愛當做終生興趣

 


也許相愛很難 

就難在其實雙方各有各寄望   怎麼辦


要單戀都難 

受太大的禮會內疚  卻也無力歸還


也許不愛不難 

但如未成佛升仙也會怕   愛情前途黯淡


愛不愛都難 

未快樂先有責任   給予對方面露歡顏


 

刊登時間︰2005-10-10 08:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

  

  ☆  ShOw*   
 
2005 年 10 月 7 日  星期五                                                                                   
0750

魚.. 我溫SEEN 你又默UNSEEN    玩野WU
LOITA又發DIN,,好大聲叫"COPY!"
又係佢個XBF  UNSEEN錯左好多 原來有D人重多過我   重等我係MMLC咁SAD TIM 呵呵

唉.. 好驚呀  我jop down notes 都唔明 重要人教..
EXAM同TESTS點算呀  要努力D啦>  < 

S4食飯呀~  好開心 好耐冇食啦
SWEET IN PAT 冇位TIM
要多D食呀我地        

MATHS  太悶 訓左一陣 醒返都重係講個D   好慢呀SIR     


我好唔鍾意chan健邦咁樣..  佢成日想令人注意  就做d不必要ga動作
唔理__又攞人d野__好痛苦呀!!
 

刊登時間︰2005-10-07 08:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

  

  ☆  ShOw*   
 
2005 年 10 月 5 日  星期三                                                                                   
why me 無奈

唉..     唔好ga咁樣  
好怪呀個feel   !!

我媽咪唔會俾   因為佢驚我同佢地玩會學壞   重話佢地唔讀書   唉>  <
好過份呀   讀書唔勁 唔等於其他野唔得wor     做咩要咁睇人地?!
咁如果我係入左那些班    係咪等我唔好同人講野丫..
講多幾句會食左我呀???  唔信囉
我完全唔同意    佢ga講法呀>  <   因為lee樣野我已經幾次同佢講到喊   都係無用

 

刊登時間︰2005-10-05 04:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]