| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 5 月 9 日 星期三  |
| 。勉;'.;*┬勵。 |
金日,,冇咩事發生--------"
e排生活好悶呀~~~~= =
無聊到極端!>3<"
聽日考試啦~~~
要努力以赴><"勉勵:l",.+
bALLet,'.;/;'&**
今日好得意....見到小桔一次姐= =''
平時見佢起碼56之la^^"
=______________________________="
哈哈 886',.;:]
|
| 刊登時間︰2007-05-09 05:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 8 日 星期二  |
| 。太鍾意你。 |
T^T"唔怕同你講,,
我真你太鍾意你LA~!!!
雖然成日話忘記你...
但係最後米又係做唔到姐媽T^T
>3<"WHY?
你真你好克人憎呀!!!
我知你E家係個萬人迷,,
但係我係你心中真係一D地位都冇咩?
你係米太殘忍 |
| 刊登時間︰2007-05-08 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 5 月 4 日 星期五  |
| 。玩到好癲。 |
今日都唔算咩日子= =
可以係講54運動....>3<"
~中文堂~
今日中文堂為小組討論做準備...
我竟然要同個痙攣仔一組!!!!!!
= =不過佢d分一定會畀我地攞晒,,
因為老師一定唔知佢講咩!!!@@
~lunch~
今日係班房玩得好癩...
lunch d人係度發晒癲= =""""
你玩完到我玩....簡直係玩到不能自拔的地步=3=
我都傻埋一份...>///<
ballet就考試!!!我要努力以赴>3<""
ya><"""" |
| 刊登時間︰2007-05-04 04:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 62 | »
|