|
|
|
有點模糊 :$
|
垃圾要分類 藍廢紙(k) |
應承左今篇打你-_-.你的確好好 ,好就我.
但係 ,唔知點. 好似差d野 .(feel ?
-
聽日我親愛的老母回來 ,
我今日拿拿聲15-13=2埋 .
哇暈到我媽媽都唔認得, 又想嘔/.\
我唔要再重覆一次哩種感受 !!!
佢回來我要變番我既乖寶寶v3v.
差d遲到趕到我癡線 ,donut打黎我先醒-0-
聽日要早d早d再早d' t_t.
maths還好 ,應該合格邊緣 ?
世史仆得街 ,this all :)
|
!! « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 幹別踹我, |