2010年最後一日
好快踏入新一年
回顧過去一年...........
1月
開始
2月
六中-----第1次
新4x100男"乙"紀錄
100欄100第2
3月
排球比賽-----第1場@友愛?,vs馬可賓 輸1:2
第2場@朗屏,vs董玉娣 輸 0:2
明白了技術不足
亦都係係第2場篤魚蛋:S
4月
生日考試渡過:(
5月
TCAA分齡
人生第1次真正200米比賽
(因為平時跑開100+100欄><)
仲記得比賽前個晚發完燒好番
不在狀態
26秒幾算係錦
100米起跑反應勁慢HAHA
6月
考試><
7月
FASHION SHOW!!!!
最頭痛
因為無人幫
得余蚊
最終will lau... xdxd
8月
練習
9月
form3~~
學校陸運-----下雨天
cancel欄
100米第2
跳高跳過1米4
試跳1米45就咬柴
第一次><
10月
11月
結束
12月
學界
100第3
欄第6
4x100第2
大家都想嘗試跑好4x1
雖然最終輸俾TLLF
但時間已經唔錯
下年報仇!!
大考xd
form2
幾個坐埋一齊上堂傾計真係正到喊
LIFE EDUCATION 越離越離譜xd
上堂影相:p
history堂ms lai除低口罩打乞痴
雨夜屠夫
聖旨xd
pky安全帶:p
敬師卡:o)
form3
ping pong ball :p
串yau dog(正增強)
do mosaic
大沽炮台<<<honest+pochicken
今年仲識到好多同學仔tim xd:p
-新一年唔要再成日整親
因為今年睇左5-6次醫生
洗左7次傷口
咬左1次柴
篤左3次魚蛋><
醫藥fee-,-
-打波技術要提升!!!
下場波許勝xxx
就快派試卷
驚驚:p
祝大家新一年
快高長大:p
脫毒海xd
派少d膠~
學業健康樣樣好haha
|