生日la
我今年有2個生日cake
一個牙媽買
一個家姐個boyFD買
今年無開P
不過去左西環食野{家姐boyFD間鋪}
食左成千幾蚊野
不過吾洗比$
吾想開Pge原因:no FD
好enjoy今年ge生日
好飽
生日禮物:一個LV袋,一部NOTEBK,一套哈利POTTER
生日願望:學野叻D,小高會識我,長高D