今日
yellow 社要
after school後要留低
我同超文慧一齊去
我地被人調來調去....話細聲
最開心都係串人
因為F.3個周俊傑撞到我
之後我一定要佢講SORRY
超YEAH呀
-----------------------------------------
中文堂默D課外超.......
**********************
PE堂
勁肚痛
唔想上堂
/////////////////////
IS堂
都唔知有咩好笑
佢地無咩
+++++++++++++
ENG堂
開心
不過POWERPOINT個D字
簡直唔係人寫
睇死人&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
MATH
有何雨腸係度噪
又可以少左好多時間
真好了
:::::::::::::::::::::::::::::::::
|