我諗我D排都會做好多野
第一我會上YOUTuBe..睇好多野la
第二.我會發奮..去攞番我部腦
第三,我會出街..睇下會唔會遇到小高
________________________________
話時話
今日係街市到睇到jack...[我家姐]
今日去影證件相
今日仲做左d咩
都唔太記得la