今日
好似完全見唔到佢地
第一堂走左
同呀Gwen一齊遲
食埋個麥當餐先番去
番到去
個新妮個呀sir好嘔呀
libs:無聊
ENG:悶悶地LA
LUNCH好多人落CANTEEN食野
CHIN:ML又係到罵我...明係唔.我姐...洗唔洗做到出面呀
CL:自由活動...YES
CHIS:悶LA
我發現KW有少少白痴
放左學
又上4樓考ORAL
好唔得呀
之後番課室又玩
又被多左好多人知到白哥哥
係邊個
死得LA
彩巾
你再同任何人講白哥哥係邊個
我就爆你同郭生.....