今日街都冇出到 係home休養
11點幾先起身 感覺什好呢~ 好想日日都係咁
趕埋補習miss比我ga hw
then就同玉塋吹水
講到話好想睇下我面紅個樣 難到我面紅個樣子真係咁吸引??
不是吧~.~
then 玉塋重講左其他讚我ga話 不過唔係度講lu
廢事比人串死-3-
then 補習la 補英文 學左好多野
多謝miss 呢
"嘿"下"嘿"下 就食飯 lu
then 又同玉瑩吹水 又講左好多野 多到唔記得lu
約左玉瑩 + c兄 + ar gap 去練長跑
9月30日
10點am
係天盛ok等
有興趣一齊黎 不過記得話聲我知wo
|